38 tys. aktywnych klientów TNK HD


Telewizja na Kartę (TNK) zmniejszyła swoją bazę klientów netto o ponad 34 tys. w okresie trzech miesięcy zakończonych 31 marca 2011 r. Na dzień 31 marca 2011 r. TNK posiadała niemal 256 tys. aktywnych klientów oraz bazę klientów na poziomie ponad 712 tys. Na dzień 31 marca 2011 r. TNK HD posiadała niemal 38 tys. aktywnych klientów. Platforma n łącznie z TNK i TNK HD posiadały na dzień 31 marca 2011 r. 1,124 mln aktywnych abonentów i klientów, w porównaniu do 1,031 mln na dzień 31 marca 2010 r.


TNK odnotowała wzrost przychodów o 4,959 mln zł do 13,930 mln zł w okresie trzech miesięcy zakończonych 31 marca 2011 r. TNK odnotowała średnie ARPU na poziomie 12,2 zł.