Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: jak awansowac

  1. #1
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar przemek123w2
    Dołączył
    Jul 2007
    Przegląda
    slask
    Posty
    254

    Domyślnie jak awansowac

    moze ktos poda warunki jak awasowac ,czyli jak mozna zostac przyjacielem ,vipem itd.bo sponsorem juz wiem. pozdro przemek123w2
    Wszystkie moje wypowiedzi służą celom edukacyjnym i nie ponoszę odpowiedzialności jeśli ktoś wykorzysta je w celach niezgodnych z prawem. Dodam ze wszystkie te informacje są ogólnodostępne w internecie i nie przynoszą mi żadnych korzyści finansowych. HF8900 HD+af3318 se dawno nie uzywany w szafie,oraz D-880HX wszystko ferguson,n-box:)JEZELI PISZESZ NA GG PROSZE SIE PRZEDSTAWIAC I Z JAKIEGO FORUM- OBCYM NIE POMAGAM na GG

  2. #2
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar lukicza
    Dołączył
    Jun 2006
    Przegląda
    zach-pom
    Posty
    287

    Domyślnie

    Bardzo duuuzo udzielac sie na forum :zabawa:
    _____Dbox2_Neutrino.DREAM_Plus_v2.03_mod_nox47_&_s penek _06.06___SAGEM 1xI_mmc1GB______
    _________User lukicza nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za umieszczone informacje/pliki__________
    ______Wszystko co zostanie przez niego opublikowane sluzy tylko i wylacznie celom edukacyjnym_____

  3. #3
    ..::Automat::.. Awatar yoshi82
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    2,315

    Domyślnie

    pisac, duzo i tylko z sensem, pomagac i ogolnie udzielac sie w zyciu forum iwo:
    Masz problem, pisz na forum nie pomagam na GG i PW !! !! !!

    DM800 Gemini 5.10 OSCam 0.99.4/CCcam 2.1.3
    DM600 Gemini 4.50 CCcam 2.1.4
    ADB-5800s Enigma2 OSCam 1.00
    Philips DSX 6010 ver. 8.10


  4. #4
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar przemek123w2
    Dołączył
    Jul 2007
    Przegląda
    slask
    Posty
    254

    Domyślnie

    iwo: iwo: iwo: iwo: iwo: iwok bedzie problem z sensem czami:
    Wszystkie moje wypowiedzi służą celom edukacyjnym i nie ponoszę odpowiedzialności jeśli ktoś wykorzysta je w celach niezgodnych z prawem. Dodam ze wszystkie te informacje są ogólnodostępne w internecie i nie przynoszą mi żadnych korzyści finansowych. HF8900 HD+af3318 se dawno nie uzywany w szafie,oraz D-880HX wszystko ferguson,n-box:)JEZELI PISZESZ NA GG PROSZE SIE PRZEDSTAWIAC I Z JAKIEGO FORUM- OBCYM NIE POMAGAM na GG

 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •