Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    vel. Spaiderix Awatar Adek100
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Canada
    Posty
    1,034

    Domyślnie Sharing Polsa*u /

    Witam! Moj brat posiada C. Polszmat i jak z nim rozmawialem to mogl by mi dawac testa ale jaki programator by musial posiadac aby mi dac tego testa czy phoenix wystarczy boi niewiem czy mam mu kupic zeby pieniadze nie poszly w bloto. Z gory dziekuje za odp.

    Serwer chcialbym mu postawic na protokule Jabbcamd

  2. #2
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar luck109
    Dołączył
    Aug 2006
    Przegląda
    C:\Windows\SysWOW64
    Posty
    720

    Domyślnie

    Po pierwsze musisz wyciagnac Boxkey z karty... Jezeli ma starszy tuner (sagem, thomson) to nie ma problemu - phoenix wystarcza ... Ale jak ma Echostara to juz bedzie problem... to wtedy trzeba sie zaopatrzyc w unlooper'a N2,zeby wyciagnac Boxkey bezposrednio z karty... a koszt takiego urzadzenia to ok 150zl... Jezeli cos zle napisalem to niech ktos mnie poprawi...
    Nbox BSKA

  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Apr 2007
    Przegląda
    PL
    Posty
    147

    Domyślnie

    Boxkey mozna wyciagnac z karty

    pozdrawiam!

  4. #4

    Domyślnie

    sam unloper ci nie wystarczy trzeba miec odpowiednie programy skrypty a to nie jest public!

  5. #5
    vel. Spaiderix Awatar Adek100
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Canada
    Posty
    1,034

    Domyślnie

    Tunerek sagem i to nie ja tylko jak w temacie moj brat miejsce by sie znalazlo jakby dzialal sharing ku[pie phoenia i zobaczymi siech sie bawi!

  6. #6
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Apr 2007
    Przegląda
    PL
    Posty
    147

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Spaiderix
    Tunerek sagem i to nie ja tylko jak w temacie moj brat miejsce by sie znalazlo jakby dzialal sharing ku[pie phoenia i zobaczymi siech sie bawi!
    a twoj brat wie co to kodowanie Nagravision?

  7. #7
    vel. Spaiderix Awatar Adek100
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Canada
    Posty
    1,034

    Domyślnie

    Dobre pytanie, nie wie heh ale jak cos to mu bym wszystko na zdalnym zrobil!

  8. #8
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Apr 2007
    Przegląda
    PL
    Posty
    147

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Spaiderix
    Dobre pytanie, nie wie heh ale jak cos to mu bym wszystko na zdalnym zrobil!

    No to zycze powodzenia hehe

  9. #9

    Domyślnie

    Stary nie zrobisz tego trzeba j tag i ogolnej wiedzy !! a zreszta powodzenia

  10. #10
    vel. Spaiderix Awatar Adek100
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Canada
    Posty
    1,034

    Domyślnie

    Wytlumaczy mi ktos co z tym sharingiem niedlugo sie chyba promocja skonczy(aby nie ) a jest siatkowka a nie wiem jak postawic ten serwer i co jest potrzebne rogramator jakis czy prosto z tunka ida kody przez rs-a ?

 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •