Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    5

    Domyślnie Problem z sygnalem

    Witam

    Mam problem z sharingiem tzn jak pod lacze kabel RS232 z kompa do fergusona to zaczyna sie tracic sygnal i programy przerywaja sygnal spada do 30% 20% 0% 50% i tak caly czas skacze wie moze ktos co jest grane? jak to zrobic ?

    Prosze o pomoc !!!

  2. #2
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar galica01
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    618

    Domyślnie

    hmm.....
    ja bym sprubowal zmienic soft i liste kanalow.A najlepiej przeskanuj niebo i zobaczysz czy problem ustapi.
    **************************************


  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jun 2006
    Posty
    5

    Domyślnie

    uzywalem softu i listy od dwoch miesiecy i wszystko bylo ok ale od tygodnia sie tak zaczelo dziac :/ watpie ze to jest problem softu czy listy ale sprobuje

  4. #4
    SupportSatTv Awatar nowy123
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    ziemia - europa
    Posty
    520

    Domyślnie

    a mnie to wyglada na jakis problem sprzetowy, ale moge sie mylic
    moze kabel antenowy wtyk F luzny, przy podlaczaniu RS itp.

 

 

Podobne wątki

  1. NOWY PROCESOR INTELA
    Przez wilkuztu w dziale Hardware - Sprzet
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-09-2007, 11:34
  2. Pionierr 1730
    Przez krzysiek201 w dziale Pionieer
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-09-2007, 13:33
  3. JetAudio 7.03 Build 3016 Plus VX Retail PL-pelna wersja
    Przez Dragon_87 w dziale Linki do programow
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-06-2007, 20:44

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •