Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Problem z TV4

  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    8

    Domyślnie Problem z TV4

    Mam Ferdka AF 3018, soft DvbXtreme, sharing przez PFL-a.
    Wszystkie kanały pięknie pobierają klucze z wyjątkiem TV4 który ma problemy z pobieraniem kluczy i strasznie rwie. Pod "0" z pilota na TV4 odhaczałem inne pidy niż C+ - nic to nie dało. Jakieś sugestie co może być powodem?

  2. #2
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar gorg81
    Dołączył
    Jun 2007
    Przegląda
    Śląsk
    Posty
    1,036

    Domyślnie Odp: Problem z TV4

    sprawdziłem na swoim i chodzi ,weż jeszcze wyłacz Emu jesli masz właczone w opcjach bo softowo masz dobrze skoro inne kanałki chodzą ,tu musi biegac o liste i providery jakies sie gryzą jeśli niepomoże zapodaj mu nową listę (najlepiej tygrysia wersyjka fix21) może pomoże ,mam tego samego ,sharing na rs232 domowy na lanie ,i niema najmniejszych problemów
    " Rzeczy niemożliwe Od Ręki
    Cuda do trzech Dni "


    Nbox "N" Legal
    Ferguson FX7600 TnK




  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    8

    Domyślnie Odp: Problem z TV4

    Gorg możesz mi zapodać linka do tej listy kanałów którą Ty masz?

  4. #4
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar gorg81
    Dołączył
    Jun 2007
    Przegląda
    Śląsk
    Posty
    1,036

    Domyślnie Odp: Problem z TV4

    Listę tę mam wgraną i chodzi wszystko jak należy

    LISTA
    " Rzeczy niemożliwe Od Ręki
    Cuda do trzech Dni "


    Nbox "N" Legal
    Ferguson FX7600 TnK




  5. #5
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    8

    Domyślnie Odp: Problem z TV4

    Gorg wrzuciłem tą listę i jest tak, że wszystkie kanały co do jednego śmigają jak złoto, ale TV 4 nadal kuleje. Pod "0" zostawiłem odhaczonoge tylko C+ i to samo. Nie mam zielonego pojęcia co jeszcze może być grane. Masz jeszcze jakieś pomysły???
    P.S. Do czego jest to Emu w menu?

  6. #6
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    3

    Domyślnie Odp: Problem z TV4

    emu w menu jest do wspomagania softu kluczami puki co mozesz zostawic na tv4 prowidera 1801 bo z polsatu jeszcze do nowego roku bedzie szlo

  7. #7
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar gorg81
    Dołączył
    Jun 2007
    Przegląda
    Śląsk
    Posty
    1,036

    Domyślnie Odp: Problem z TV4

    Cytat Zamieszczone przez ixtreme_2009 Zobacz posta
    emu w menu jest do wspomagania softu kluczami puki co mozesz zostawic na tv4 prowidera 1801 bo z polsatu jeszcze do nowego roku bedzie szlo
    .......i dlatego mu sie tnie na C+ bo generalnie TV4 idzie z transpondera polsatu i dlatego sie gryzie jedno z drugim

    Cytat Zamieszczone przez bolexx1313 Zobacz posta
    P.S. Do czego jest to Emu w menu?
    Jest to tak jak w poscie wyżej . Zrób na : Try Emu: NO zobaczymy co z tego będzie i daj znać ,ale Pamietaj jeśli EMU jest NO to niebeda ci działać resztki z polsatu ,możesz jeszcze zrobić jak zalecił ixtreme_2009 czyli zostawić EMU włączone i zaznaczyć prv.1801 i 1803 ale wtedy odchacz prv.0068 (wyłącz) i zobaczymy jak poleci ?
    " Rzeczy niemożliwe Od Ręki
    Cuda do trzech Dni "


    Nbox "N" Legal
    Ferguson FX7600 TnK




  8. #8
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    8

    Domyślnie Odp: Problem z TV4

    Try Emu zrobiłem na NO - bez efektu. 1801 też zahaczyłem - też bez efektu. Co dalej?

  9. #9
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar gorg81
    Dołączył
    Jun 2007
    Przegląda
    Śląsk
    Posty
    1,036

    Domyślnie Odp: Problem z TV4

    hmmmmmm no teraz toja juz wymiękam ,według tego co piszesz softowo jest OK o reszta chodzi stabilnie ,co do listy kanałów tez niema mowy o błedzie bo podałem ci najnowsza jaka jest ,
    powiem szczerze wymiekam niemam pojecia co moze byc jeszcze przyczyną

    a powiedz mi jeszcze jedno bez odpalonego C+ znaczy na samym EMU polsatu tez sie tak dzieje ??
    " Rzeczy niemożliwe Od Ręki
    Cuda do trzech Dni "


    Nbox "N" Legal
    Ferguson FX7600 TnK




  10. #10
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    8

    Domyślnie Odp: Problem z TV4

    Tzn. tak spróbować nie mogę ponieważ nie mam wklepanych wogóle kluczy polsatu, tak że praktycznie u mnie polsat nie chodzi. Chyba że można prosić jakieś kluczyki to wklepe i sprawdze.

 

 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •