Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    3

    Domyślnie znajdzie sie ktos madry

    witam wszystkich mam problem mianowice posiadam karte anysee Eplus i chce sie podpiac pod dawce wtyczka wincsc ale nic nie swieci paczki sa ort otwarty wszystko dobrze wpisane a nie swieci jak przeskanuje satelite i wgram liste przeskanowanego satelity sharing chodzi a po wgraniu gotowca lub gotowej listy nie swieci nie wiem naprawde o co cho jesli ktos sie zna natym prosze o pomoc mialem kiedys skystar2 i wszystko chodzilo bez zajekniecia robie to identycznie jak w sky star2 tez progdvb i wtyczka wincsc przeskanowane kanaly odbiera inne nie odbiera.... POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    co to za nazwa temwtu ... ragulamin kolego i troszkę mniej wykrzykników a lepiej poproś

  2. #2
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    2

    Domyślnie Odp: znajdzie sie ktos madry

    Ja wlasnie mam skystar2 i nie wiem jak sie do tego zabrac. Moze pomoglbys mi w konfiguracji tej karty i programu wincsc?

  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    3

    Domyślnie Odp: znajdzie sie ktos madry

    sciagni sobie z sat.tv gotowca progDVB jest z opisem co i jak i tam juz bedzie w nim wincsc a tu masz konfiguracje win opis tutaj http://sattv.pl/showthread.php?t=805

  4. #4
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jul 2006
    Posty
    177

    Domyślnie Odp: znajdzie sie ktos madry

    Na forum jest 10,355 postów z czego około 50 to tematy z waszym problemem około 30 jest bardzo pięknie rozpisanych. Ile razy można to samo powtarzać

 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •