Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    16

    Domyślnie rozdzielenie sygnalu

    mam z jednej anteny rozdzielone na cztery kompy.1 in 4 rozdzielacz,ale sa jakies jaja,bo jesli przynajmniej dwie osoby ogladaja,nie dziala polowa kanalow.uzywam proga+sharing

  2. #2

    Domyślnie

    Hm...
    Sprawdz czy dzialaja kanaly na jednej czestotliwosci ? czy na jednej polaryzacji ?
    Jesli tak to masz kiepski przelacznik i?

    Jaki masz konweret ? Pojedynczy ?
    Nie pomagam na PW/gg. Masz problem pisz na forum.

  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    16

    Domyślnie

    tak pojedynczy,a przelacznik byl tani.na co mam zwrucic uwage,przy kupnie kolejnego?

  4. #4

    Domyślnie

    Moim zdaniem lepiej zakupic >>>TAKI<<< konwerter i bedzie po problemie
    Nie pomagam na PW/gg. Masz problem pisz na forum.

  5. #5

    Domyślnie

    hehe to nie przelacznik tylko jakis rozdzielacz zwykly ... popieram @plm, quad bedzie najlepszy, 4 konwentery niezalezne ...

  6. #6
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    16

    Domyślnie

    dobra,ale ja chcialbym podlaczyc dwa konwertery i rozdzielic na czery kompy.mam uchwyt{zeza}dwa konwertery i disQa.czy mozna dobrac do tego przelacznik?moze byc drogi,bo i tak wyjdzie mi taniej niz ten konwerter.

  7. #7

    Domyślnie

    Nie da sie tak.
    Nie pomagam na PW/gg. Masz problem pisz na forum.

  8. #8

    Domyślnie

    Z tym przelacznikiem co masz to mozna najwyzej poogladac (w tym samym czasie) programy nadajace na tym samym transponderze ... najlepiej quad ... na allegro kupisz juz ponizej 100 PLN

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez VIP
    najlepiej quad
    a najlepiej dwa - jeden na Astre drugi na HB cztery przelaczniki DISEq i kazdy sie cieszy niezaleznym sygnalem z obydwu satelit
    Nie pomagam na PW/gg. Masz problem pisz na forum.

 

 

Podobne wątki

  1. IrfanView 4.10
    Przez sattv w dziale Linki do programow
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-05-2009, 06:26
  2. POmocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! z phoenixem
    Przez Grucha1989 w dziale KODOWANIE
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-01-2008, 05:58
  3. 3318se - jaki soft
    Przez pawel870 w dziale Ferguson
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-12-2007, 15:50
  4. oszukac komp
    Przez nowy123 w dziale Hardware - Sprzet
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-04-2007, 11:51
  5. Dark Water [lektor]
    Przez Brian123 w dziale Linki do filmow
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-02-2007, 21:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •