Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    12

    Domyślnie Czy to 7a czy 7b i co myslicie o Globo 6000CR, 6010RC,6100CR

    Witam mam znajomego ktory moglby zgubic taka karte 072.100.251.xxx czy ciezko bedzi mi (jestem zielony) ja uruchomic i czy wystarczy mi phoenix czy juz musze inwestowac w UNLOOPERa.

    Mam na oku takie tunerki (tak w temacie) jak myslicie ktory brac z tego co czytalem to sa odpowiedniki ferdka 6318 ale sa tansze i podobno nie ma problemow z wgrywanie softow.
    Pozdrawiam

  2. #2
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Dec 2006
    Posty
    3

    Domyślnie

    Karta to 7a czyli czarnulka, powinienes ja postawic phoenixem, ale niech wypowie sie ktos bardziej obeznany.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez touch
    Karta to 7a czyli czarnulka, powinienes ja postawic phoenixem, ale niech wypowie sie ktos bardziej obeznany.

    tak dokladnie to 7a. Jesli kolega chce ja "zgubic" to napewno jest aktywna i wystarczy sam programator PHOENIX.

    Jak cos to zapraszam na GG

  4. #4
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    12

    Domyślnie

    Ok dzieki tez myslalem, ze to 7a i wystarczy phoenix ale chcialem sie upewnic. A jak myslicie czy te tunerki ktore sa w temacie sa dobre. Konkretnie zalezy mi aby chodzila w nich owa karta. A w przyszlosci moze sharing na polszmat. Pozdrawiam

  5. #5
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar galica01
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    618

    Domyślnie

    Ja jakos nie jestem za globo proponuje dolozyc pare zlotych i wziasc ferdka takie jest moje zdanie.
    pozdro.
    **************************************


  6. #6
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    12

    Domyślnie

    Do 6318cr trzeba dolozyc z 50 zl ale kurcze te nowe flashe. A na globo dzialaja wsady od 6318 i nie ma zadnego problemu. Po za tym na allegro teraz za 6100cr z przesylka chca 200zl. Sam nie wiem czy dolozyc czy brac jakies globo.

  7. #7
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar luck109
    Dołączył
    Aug 2006
    Przegląda
    C:\Windows\SysWOW64
    Posty
    720

    Domyślnie

    @gorgar z tego co wyczytalem to DvbXtreme zrobilo juz soft dla tych ferdkow z nowym flashem wiec.. jak tam chcesz - wybor nalezy do ciebie
    Nbox BSKA

 

 

Podobne wątki

  1. Britney Spears bez majtek
    Przez ADIOo w dziale Erotyka
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 18-02-2008, 17:49
  2. aktualne klucze do MediaGuard
    Przez arek13 w dziale Kosz
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-09-2007, 18:40
  3. Ferguson 7813 UCI + Karta C+
    Przez danny3101 w dziale Sat-TV dla zielonych
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 15-09-2007, 17:02
  4. Problem z sharingiem C+
    Przez Wojciech1986 w dziale SHA.RING
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-08-2007, 19:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •