Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    6

    Domyślnie Programator + karty


  2. #2
    Ban
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    z okolicy
    Posty
    246

    Domyślnie

    no to juz lepiej jest obrazek
    z tymi kartami to raczej nie za wiele zwojujesz 2 funki i stara seca1
    programator ukladu pic ale raczej jako zewnetrzny czytnik kart sie nie przyda brak zasilania
    lepiej kup cos takiego http://www.allegro.pl/item172715737_...usb_od_ss.html
    i rozejrzyj sie za legal lub podbita karta

  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Mar 2007
    Posty
    10

    Domyślnie

    Siemka. mam stara kartewizji szachownice o numerze 00386552538996 czy da sie cos z nia zrobici jakiego programatora potrzebuje do tej zabawy?

  4. #4
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar luck109
    Dołączył
    Aug 2006
    Przegląda
    C:\Windows\SysWOW64
    Posty
    720

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Habera
    Siemka. mam stara kartewizji szachownice o numerze 00386552538996 czy da sie cos z nia zrobici jakiego programatora potrzebuje do tej zabawy?
    co najwyzej podkladke pod ... pisze tu jak najbardziej powaznie... nic z nia nie zrobisz...
    Nbox BSKA

  5. #5
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Mar 2007
    Posty
    10

    Domyślnie

    ok dzieki za info

  6. #6
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Mar 2007
    Posty
    10

    Domyślnie

    a masz moze patent na to co mam zrobic z takim problemem - chcialem wgrac orginalny soft do ferdka 7018 wszystko ladnie pieknie ale zamiast ---- pojawia sie napis CPER lub CPEI. co mam zrobic? :bezradny:

  7. #7
    Ban
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    z okolicy
    Posty
    246

    Domyślnie

    a co to ma wspolnego z tematem w ktorym napisales

  8. #8
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Mar 2007
    Posty
    10

    Domyślnie

    wlasnie nic ale licze na jakas pomoc bo jestem w potrzasku

    Czlowieku prosilem a Ty piszesz gdzie popadnie
    Chcesz sie bawic w kotka i myszke??
    Nie dziw sie za co dostales ostrzezenie

  9. #9
    ____†____
    Dołączył
    Feb 2007
    Przegląda
    UK
    Posty
    1,999

    Domyślnie

    Powiedz skad vwzioles orginal? Ostatnio zle softy posiada strona ferguson.pl
    Poszukaj innego i proba ponowna. Powinno pomoc.

  10. #10
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Mar 2007
    Posty
    10

    Domyślnie

    Wlasnie stad co piszesz wziolem. dzieki za cynk!

 

 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Przyszlosc Opery
    Przez plm w dziale Internet
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-07-2017, 22:41
  2. pomocy ferdek 3018se
    Przez bombel1985 w dziale Ferguson
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 01-01-2008, 13:15
  3. Plus jakie stawki???
    Przez mateoXpX w dziale GSM
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-12-2007, 10:40
  4. Sposob na mlodych kierowcow
    Przez marroo1 w dziale Pogaduchy o wszystkim
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-10-2007, 16:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •