Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    ..::SatTV Mod:..
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    172

    Domyślnie Splitter i Opticum 7100CXE zawiesza się

    Witam! Zakupiłem pół roku temu splitter a dokładnie najnowszy Card splitter z dwoma kartami i mam taki problem że do ostatnich dni było wszystko ok ale ostatnio zaczęły dziać się problemy. Otóż to posiadam u siebie dwa dekodery, 1 jest to dekoder kupiony w salonie cyfry i gdy jest on podpięty do splittera to jest wszystko ok ale gdy podłączony jest 2 dekoder opticum 7100 CXE na którym tez wszystko chodziło przez te pół roku to od niedawna gdy włączę jakiś kanał to przez chwile jest wszystko ok ale po chwili obraz sie zatrzymuje i jest czarny ekran i jest napisane że jest zły sygnał lub że wogóle go nie ma. Zmieniałem już oprogramowanie w dekoderze na inne ale to i tak nic nie dało a dekoder jest na pewno dobry więc nie wiem czy to jest wina splittera czy samej karty. Co ja mam zrobić w takim przypadku?
    Jak pomogłem to postaw iwo5

    Zamieszczone przezemnie informacje służą wyłącznie celom nauki i edukacji.
    Nie ponoszę odpowiedzialności jeżeli ktoś wykorzysta to w innych celach.
    Oglądanie płatnej TV bez opłacania abonamentu jest przestępstwem.

  2. #2

    Domyślnie

    ja bym raczej szukał winy po stronie konwertera jeżeli masz twina może jest po prostu uszkodzony i jak 1 tuner działa to jest ok ale jak włączysz 2 to się zaczyna kaszana

  3. #3
    ..::SatTV Mod:..
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    172

    Domyślnie

    Konwerter raczej jest dobry bo ma niecały rok i mam konwerter quad i na innym wyjściu jest to samo.
    Jak pomogłem to postaw iwo5

    Zamieszczone przezemnie informacje służą wyłącznie celom nauki i edukacji.
    Nie ponoszę odpowiedzialności jeżeli ktoś wykorzysta to w innych celach.
    Oglądanie płatnej TV bez opłacania abonamentu jest przestępstwem.

  4. #4
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar Puzon
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    Kosmos
    Posty
    774

    Domyślnie

    sprawdź zasilacz od splittera (czy odpowiednie napięcie) i styki na kartach abonenckich czy czasami nie zaśniedziały, jeśli to splitter przewodowy to kable posprawdzaj dokładnie, sprawdź również kable antenowe, czy gdzieś ci się wilgoć nie dostała (na łączeniach z konwerterem lub DiSEcQiem jeśli używasz)
    u mnie ostatnio pomogło wyłączenie splittera na kilka chwil i kilkukrotne wyciągnięcie/włożenie do splittera karty Cyfry (styki chyba zaszły patyną)

 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •