Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    1

    Domyślnie philips 6010 4mb pol..t pomocy

    witam
    panowie mam proble iz ostatnio kiedy bawilem sie w ogladanie edukacyjne c+ i pols..u
    w 2005 to wgranie softu i emu to byla pestka na tamte czasy postanowielem wrocic do edukacji ale tu co zastalem kompletnie wszystko teraz inaczej sie wgrywa a wiec mam prosby czy znajdzie sie ktos na tym forum kto pomoze mi i posle na email mi komplecik do 6010 + karta c+ (nieaktywna) pozdro

  2. #2
    ..::Automat::.. Awatar yoshi82
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    2,315

    Domyślnie

    Czytaj ten temat:
    http://www.sattv.pl/viewtopic.php?t=2160&start=0

    wgraj oczywiscie najnowszy soft 6.44 i emuFix 2.6 znajdziesz na naszym UPLOAD jak ruszy :>

    potem poszukaj dawcy w dziale testy i bedziesz mogl sie cieszyc c+ czy pol$atem
    jak bedziesz mial jakies problemy to sie odezwij na GG (czytaj co jest w moim podpisie) co by forum nie zasmiecac
    Masz problem, pisz na forum nie pomagam na GG i PW !! !! !!

    DM800 Gemini 5.10 OSCam 0.99.4/CCcam 2.1.3
    DM600 Gemini 4.50 CCcam 2.1.4
    ADB-5800s Enigma2 OSCam 1.00
    Philips DSX 6010 ver. 8.10


  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Dec 2006
    Przegląda
    Poland
    Posty
    64

    Domyślnie

    Witam.Zaprogramowalem sobie katrke 7b ale nie mam AXN Crime i AXN s-fiction.Ktos wie co zrobic aby miec te 2 kanaly ?

  4. #4
    ..::Automat::.. Awatar yoshi82
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    2,315

    Domyślnie

    a jaka masz liste kanalow ??
    Masz problem, pisz na forum nie pomagam na GG i PW !! !! !!

    DM800 Gemini 5.10 OSCam 0.99.4/CCcam 2.1.3
    DM600 Gemini 4.50 CCcam 2.1.4
    ADB-5800s Enigma2 OSCam 1.00
    Philips DSX 6010 ver. 8.10


  5. #5
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Dec 2006
    Przegląda
    Poland
    Posty
    64

    Domyślnie

    No jak to jaka.Normalna Rozchodzi ci sie jaka mam liste wgrana w tunek czy w karte ? w karcie mam C+ i Relax.Od czego zalezy Jaka jest lista ? Od kluczy ? czy do czegos innego ? Na AXN Crime i AXN Sc-fiction wyskakuje "Brak uprawnien do odbioru" Na liscie w granej w tuner znajduje sie AXN Crime I AXN Sc-fiction wiec nie powinno byc problemu...a jednak jest....AXN mam ale Crime i Sc-fiction nie.Jaka moze byc przyczyna ?

  6. #6
    ..::Automat::.. Awatar yoshi82
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    2,315

    Domyślnie

    jaka masz liste kanalow :?: poszukaj sobie na uploadach bo 1. lutego zmienily sie uklady kanalow i to moze byc twoj problem, jak nie bedzie chodzic to znaczy ze twoja karta nie jest na full relaxxx
    Masz problem, pisz na forum nie pomagam na GG i PW !! !! !!

    DM800 Gemini 5.10 OSCam 0.99.4/CCcam 2.1.3
    DM600 Gemini 4.50 CCcam 2.1.4
    ADB-5800s Enigma2 OSCam 1.00
    Philips DSX 6010 ver. 8.10


  7. #7
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Dec 2006
    Przegląda
    Poland
    Posty
    64

    Domyślnie

    Ale ta liste mam wgrac w kartke ? Jesli tak to jakim progsem to zrobie ? Wystarczy do tego program "unlopik" ?

  8. #8
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Feb 2007
    Przegląda
    Bronowo
    Posty
    1

    Domyślnie

    Czy wersja softu DSX6010_6.40KTM.bin z DIGITAL + i PREMIERE czy jest juz z poprawka czy odbiera bez problemu :boi:
    WSK

  9. #9
    ..::Automat::.. Awatar yoshi82
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    2,315

    Domyślnie

    emuFix 2.7 ma aktualnie d+ na au sam soft nie ma zadnych kluczy
    Masz problem, pisz na forum nie pomagam na GG i PW !! !! !!

    DM800 Gemini 5.10 OSCam 0.99.4/CCcam 2.1.3
    DM600 Gemini 4.50 CCcam 2.1.4
    ADB-5800s Enigma2 OSCam 1.00
    Philips DSX 6010 ver. 8.10


 

 

Podobne wątki

  1. WWW Templates
    Przez jancu w dziale Szukam linka/pliku
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-10-2007, 10:17
  2. Jak wyciagnac MK1
    Przez grudzien86 w dziale KODOWANIE
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-08-2007, 00:54
  3. Trojan Remover v6.5.4
    Przez plm w dziale Linki do programow
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-12-2006, 00:02

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •