Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    14

    Domyślnie Sharing - brak ECM

    Witam serdecznie!

    Mam taki klopot i nie wiem co sie moglo stac.

    Moj sprzet: Philips 6010, Season, Kabel RS, SBCL v1.1b

    Sytuacja wyglada tak, ze przez dosc dlugi okres nie korzysystalem z sharinggu. Teraz chcialem wszystko skonfigurowac i po podlaczeniu, ustawieniu, w logach SBCL pojawia sie mi tylko caly czas:

    ATR wyslany
    ATR wyslany
    ATR wyslany
    ATR wyslany
    ATR wyslany

    Nie mogaja diody w programie, nie leca ECM, na seasonie pali sie dioda zielona od zasilania, natomiast czerwona mrugnie raz za czas.

    Sprawdzilem przed chwila COM i kabel bo wgrywalem soft i smiga wszystko. Koledzy mzoe byc taka opcja ze uwalilo MAX'a w seasonie??

    Wczesniej (kilka tyg. temu) dzialalo wszystko, tylko mialem awarie komputera przez burze i m.in padnal mi port COM.
    Ostatnio edytowane przez kotek34 ; 30-09-2009 o 23:38

  2. #2
    ..::Automat::.. Awatar yoshi82
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    2,315

    Domyślnie

    pobierz sobie DSX Multiloader 0.8d następnie przez ten program wejdź w konfigurację ustaw parametry swojego Philipsa i wybierz soft 7.04.30 następnie zanacz Pobierz z internetu każdy element.
    Jak już to uczynisz pobierz sobie listę eeprom pod sharing np.

    Odpal SBCL i dopisz wzorzec pod swoją platformę, wzorce w odpowiednim dziale znajdziesz
    Masz problem, pisz na forum nie pomagam na GG i PW !! !! !!

    DM800 Gemini 5.10 OSCam 0.99.4/CCcam 2.1.3
    DM600 Gemini 4.50 CCcam 2.1.4
    ADB-5800s Enigma2 OSCam 1.00
    Philips DSX 6010 ver. 8.10


  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    14

    Domyślnie

    Dzieki za odzew, wczoraj zrobilem dokladnie tak jak napisales i to nie to. Po porstu wyglada na niepoprawna komunikacje dekodera z tunerem, dlatego podejrzewam MAX'a.

    Dzisiaj kupilem w sklepie nowy uklad, wymienie i zobacze czy pomoglo.

  4. #4
    ..::Automat::.. Awatar yoshi82
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    2,315

    Domyślnie

    ale jeśli udało ci się wgrać soft to MAX pracuje poprawnie, w 99% przypadków błędnej komunikacji wina leży po stronie listy eeprom
    Masz problem, pisz na forum nie pomagam na GG i PW !! !! !!

    DM800 Gemini 5.10 OSCam 0.99.4/CCcam 2.1.3
    DM600 Gemini 4.50 CCcam 2.1.4
    ADB-5800s Enigma2 OSCam 1.00
    Philips DSX 6010 ver. 8.10


  5. #5
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    14

    Domyślnie

    Mysle, ze nie zrozoumielismy sie do konca. Ja mam na mysli MAX'a w seasonie


    ---------------------------

    Przelutowalem MAX'a i ruszylo, mialem lekki problem z dekodowaniem obrazu (czasy lecialy, ale obraz czarny) jednak wgralem raz jeszcze wszystko, nowa liste i dziala bajecznie. Pozdrawiam i dziekuje.
    Ostatnio edytowane przez kotek34 ; 01-10-2009 o 23:10

  6. #6
    ..::Automat::.. Awatar yoshi82
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    2,315

    Domyślnie

    a po co używasz SEASON ?? przecież 6010 pięknie śmiga shar po RS
    Masz problem, pisz na forum nie pomagam na GG i PW !! !! !!

    DM800 Gemini 5.10 OSCam 0.99.4/CCcam 2.1.3
    DM600 Gemini 4.50 CCcam 2.1.4
    ADB-5800s Enigma2 OSCam 1.00
    Philips DSX 6010 ver. 8.10


  7. #7
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    14

    Domyślnie

    Racja @Yoshi82, ale kiedy kupowalem seasona to jeszcze nie bylo softu z obsluga sharu po RS, ponadto nie mam zadnej karteczki zeby wlozyc w slot tunera, wiec temu tak. Zreszta po seasonie rowniez pieknie smiga

  8. #8
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    14

    Domyślnie

    Witam!

    Nie chce zakladac nowego tematu, napisze tutaj. Znow mam problem ze sharingiem an sowim Philu 6010.

    Wyglada to tak, ze dziala 70% kanalow oprocz TVP1, TVP2, Canal+ (wszystkie), HBO (wszystkie) i moze jeszcze 2 - 3 inne. Liste zmienialem kilkakrotnie, scigalem z forum, scigalem przez DSXMultiloader, zmienielm soft, czyscilem caly flash i wgrywalem od nowa wszystko. Sharing po seasonie. Juz sie mi pomysly skonczyly. Inne kanaly dzialaja, a na tych w/w nie leca wogole ECM.

    Ktos pomoze?

  9. #9
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    13

    Domyślnie

    masz sharing c+ i polsatu czy tylko polsatu?

  10. #10
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    13

    Domyślnie

    podaj na pw maila wysle ci moją liste kanałów jak chcesz u mnie działa ładnie

 

 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •