[center:5d000dda16][/center:5d000dda16]

Eurosport o kolejne dwa lata przedluzyl obowiazujaca umowe przyznajaca prawo wylacznosci do transmisji z najwazniejszych wloskich wyscigow kolarskich na europejskim rynku kablowo-satelitarnym. Kontrakt gwarantuje ponadto prawa do bezposrednich relacji z tych imprez w Internecie na stronie eurosport.com (jak i rowniez w pozostalych szesciu wersjach jezykowych).


W pakiecie znajduja sie Giro d'Italia (12 maja – 3 czerwca), Mediolan-San Remo (24 marca), Giro di Lombardia (20 pazdziernika), Tirreno-Adriatico (14-20 marca).

W sumie w 2007 roku Eurosport wyemituje ponad 250 godzin bezposrednich relacji z wyscigow kolarskich. Wsrod nich znajduja sie m.in.:
Trzy wielkie toury: Tour de France, Giro d’Italia, Vuelta a Espana
Najwieksze "klasyki" jak Paryz-Nicea, Mediolan-San Remo, Tour of Flanders, Paryz-Roubaix, Liege-Bastogne-Liege, Giro de Lombardia...
12 wyscigow Pro Tour m.in.: Tirreno-Adriatico, Amstel Gold Race, Flèche Wallonne, Criterium du DauphinĂŠ LibĂŠrĂŠ, Vattenfall Cyclassics, Tour de Pologne, Zurich Championship, Paryz-Tour.
Mistrzostwa swiata UCI: mistrzostwa swiata w kolarstwie torowym w Palma de Mallorca (Hiszpania) szosowe mistrzostwa swiata w Stuttgarcie (Niemcy).

.................................................. .................................................. ............................................

Yahoo! oraz Eurosport oglosily nawiazanie wspolpracy majacej na celu stworzenie najwiekszego w Europie sportowego serwisu internetowego.

Layout firmowanej wspolnie przez obie marki strony zostanie stworzony przez Yahoo!, a Eurosport dostarczy najwyzszej jakosci kontent sportowy. W nowym serwisie kibice sportowi beda mieli dostep do najswiezszych wiadomosci i informacji ze swiata sportu oraz uzyskaja mozliwosc dzielenia sie swoimi opiniami w specjalnym serwisie spolecznosciowym. Dzieki polaczeniu sil przez Yahoo! i Eurosport powstanie niespotykany w Internecie serwis laczacy w sobie fachowosc Eurosportu z doswiadczeniem Yahoo! w produkcji internetowych projektow.

"Ta wspolpraca oznacza spelnienie marzen wielu kibicow sportowych. Wspolnie bedziemy w stanie zaspokoic sportowe zainteresowania tworzac spolecznosc internetowa, ktorej glownym zainteresowaniem jest sport. Wspolpraca z Eurosportem jest przykladem strategii Yahoo! tworzenia wiodacych serwisow tematycznych. Im wiecej uzytkownikow uda nam sie przyciagnac, tym wiecej reklamodawcow podazy za nimi." – powiedzial Dominique Vidal, regionalny wiceprezydent Yahoo! Europe.

"Wspolpraca Eurosportu z Yahoo! umozliwi stworzenie najwiekszego w Europie serwisu sportowego, ktory bedzie bardzo atrakcyjny dla reklamodawcow ", dodal Laurent Eric Le Lay, prezydent i CEO Eurosportu.

Nowy serwis poczatkowo bedzie dostepny na terenie Niemiec, Wloch oraz Wielkiej Brytanii. Jego start planowany jeszcze w tym roku.

ÂŹrodlo: mediasportowe