Świąteczna kampania promocyjna telewizji n


5 listopada 2010 r. rusza świąteczna kampania promocyjna telewizji nowej generacji n. Hasło przewodnie kampanii, to: „Relaks jak się patrzy”. Specjalna świąteczna promocja przygotowana dla przyszłych abonentów telewizji nowej generacji n, obejmuje wszystkie dostępne w ofercie pakiety tematyczne: informacja i rozrywka, hity filmowe, sport i motoryzacja, kultura, nauka i świat, dzieci oraz style moda muzyka.


Pakiety te to 73 kanały telewizyjne w języku polskim za jedyne 48 złotych miesięcznie, w tym aż 15 kanałów HD bez dodatkowych opłat przez cały okres obowiązywania umowy.

Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała agencja PZL. Za kreację kampanii w Internecie, która startuje 8 listopada 2010 r., odpowiedzialna jest agencja NEXT. Planowanie i zakup mediów należał do Domu Mediowego STARCOM.
Kampania ma charakter ogólnopolski. Zasięg budowany jest przy użyciu stacji telewizyjnych takich jak TVN, TVP1, TVP2 oraz kanałów tematycznych. Stacje radiowe: RMF FM, ZET, PR3, Złote Przeboje, RMF Maxx, wszystkie stacje należące do Grupy TIME oraz portale internetowe Interia.pl, o2.pl, Wp.pl, Onet.pl.

Dodatkowo promocja świąteczna n wspierana jest dużą kampanią kinową we wszystkich miastach, w których znajdują się multipleksy Multikino.

Warto zwrócić uwagę, że w poniższym spocie promocyjnym wśród logotypów znajdują się zapowiadany na 6 listopada FOX HD oraz AXN HD.