CYFRA+: nowa promocja na pakiety HD z CANAL+


1 października 2010 r. rozpoczyna się druga odsłona jesiennej kampanii sprzedażowej CYFRY+. Przedstawia zalety usługi Multiroom, którą CYFRA+ oferuje jako jedyna platforma cyfrowa na rynku i dzięki której możliwe jest równoczesne oglądanie różnych programów na dwóch telewizorach w ramach jednego abonamentu (w jesiennej promocji usługa ta jest oferowana w atrakcyjnej cenie), oraz nową, 50% promocję na nowe pakiety HD z CANAL+ przez 9 miesięcy. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu i Internecie.


Kampania zachęca do skorzystania z oferty promocyjnej – 50% rabatu przez 9 miesięcy na nowe pakiety z CANAL+ i kanałami HD, wzbogaconymi ostatnio także o siedem kanałów Polsatu. Bohaterką spotu jest mała dziewczynka z czerwonym lizakiem, pojawiająca się we wszystkich odsłonach jesiennej kampanii CYFRY+.

W kampanii zostało użyte nowe hasło marki „CYFRA+. Otwórz oczy”, wynikające z jej aktualnego pozycjonowania jako marki o najbogatszej ofercie programowej spośród wszystkich platform cyfrowych. Zostało też w niej wykorzystane nowe, podkreślające nowoczesność logo CYFRA+ HD.

Kampania będzie realizowana równocześnie w telewizji, prasie i internecie. 30 i 15 sekundowe spoty reklamowe zostaną wyemitowane na antenie kanałów ogólnopolskich i tematycznych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat Sport, AXN, Kino Polska, FoxLife, Filmbox, Travel Channel, Hallmark, National Geographic, Zone Europa, Zone Reality, Tele 5, TV Puls, Comedy Central, TVS, Movies 24, AXN Crime, BBC Lifestyle. Reklama będzie emitowana także w stacjach radiowych: RMF FM, Radio Zet, PR 3, Złote Przeboje będzie także promowana w Internecie.
Październikową kampanię przygotowała dla CYFRY+ agencja Change Communications. Media zaplanował dom mediowy MPG.