źródło: TVS

TVS umacnia swoją pozycję na rynku. Od listopada do lutego 2009/2010 stacja zanotowała wzrost widowni o 43% w grupie 4+ oraz o 78% w tzw. komercyjnej grupie wiekowej (w stosunku do tego samego okresu w latach 2008/2009). Programy Telewizji TVS przyciągają coraz więcej widzów, co pokazują ostatnie dane oglądalności zaprezentowane przez nadawcę.
W lutym 2010 roku średnia oglądalność TVS w grupie 4+ wyniosła ponad 21 tys. widzów. W porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej kanał notuje wzrost widowni o ponad 7,8 tys. widzów.

Także w tzw. komercyjnej grupie wiekowej 16-49 lat kanał TVS w lutym 2010 roku poprawił swoje notowania. W ciągu roku Telewizja TVS podwoiła widownię w tym przedziale. W lutym 2010 roku Telewizję TVS oglądało prawie 5,5 tys. widzów w wieku od 16 do 49 lat, co w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej oznacza wzrost o 2,6 tys. widzów.