Wymagania sprzetowe:
Pentium 4 3000 MHz / AMD 64 3000+; RAM 1024 MB; karta graficzna 128MB (GeForce 6800/ Radeon X800); DirectX 9.0c and higher; 4GB wolnego miejsca

First person shooter z akcja osadzona w Moskwie w roku 1952. Gracz wciela sie w porucznika MGB (pozniejsze KGB) i zostaje wplatany w spisek, ktorego celem jest odsuniecie od wladzy Jozefa Stalina. Sekretarz Generalny Komunistycznej Partii Zwiazku Radzieckiego ma juz 72 lata i wydaje sie byc slaby, wiec grupa wysoko postawionych urzednikow wojskowych decyduje sie na usuniecie go. Nie mogac jednak zrobic tego otwarcie, bowiem dyktator ciagle wzbudza strach, postanawia uzyc w tym celu niezwyklej broni. Ta zas moze spowodowac nie tylko ogromne zniszczenia, ale tez smierc tysiecy ludzi. Porucznik Gleb Suvorov nie zgadza sie na to i w efekcie sam staje sie wrogiem konspiracji - nie pozostaje mu nic innego, jak tylko uciekac. Musi teraz ratowac siebie samego, ale rowniez w jakis sposob pomoc niewinnym, nieswiadomym zagrozenia ludziom.

Droga naszego bohatera wiedzie przede wszystkim przez rozne miejsca, o ktorych istnieniu nikt niepowolany nie powinien wiedziec. Suvorov zwiedza wiec tajne laboratoria, bunkry i schrony, a wiekszosc czasu spedza w tytulowych podziemiach. W podziemiach tych porusza sie glownie na wlasnych nogach, ale czasem korzysta rowniez z pociagow i samochodow. Mimo ze Suvorov stara sie raczej unikac wiekszych grup wrogow, to jednak czesto musi poradzic sobie z tymi, ktorzy staja mu na drodze – w tym celu korzysta z wielu rodzajow broni, m.in. rusznicy PTRS-41, granatow przeciwpancernych RKG-3, koktajli Molotowa czy w koncu miotacza plomieni. Podczas tworzenia broni autorzy gry wzorowali sie na tych naprawde istniejacych, wiec pod tym wzgledem gra jest dosc realistyczna.

Oprocz przeciwnikow nasz bohater spotyka rowniez na swojej drodze postaci niezalezne (NPC), ktore reaguja na jego poczynania w sposob odpowiedni do danej sytuacji – np. uciekaja gdy bedzie do nich strzela lub gdy po prostu z jakiegos powodu obawiaja sie o wlasne zycie. Na uwage zasluguje jednak nie tylko odpowiednio wykonana sztuczna inteligencja komputerowych postaci, ale rowniez dbalosc o realizm. W grze znajduje sie blisko 300 elementow, ktore mozna uszkodzic badz zupelnie zniszczyc – poczawszy od lezacych na stolach popielniczek, a skonczywszy na calych szafach.

Za techniczna strone gry odpowiada autorski silnik firmy G5 Software o nazwie V8 Engine. Tworcy wykorzystali rowniez zaawansowana technologie odpowiedzialna za synchronizacje ruchu warg postaci z wypowiadanymi kwestiami dzwiekowymi.

Kod:
http://www.megaupload.com/?d=JRJT9N41
http://www.megaupload.com/?d=9V1HMS0F
http://www.megaupload.com/?d=RGXXCILR
http://www.megaupload.com/?d=9YE4DS3N 
Haslo:znanefora.xt.pl