The Night of the Raven to oficjalne rozszerzenie do jednej z najpopularniejszych gier role-playing 2002 roku, czyli Gothic II. W przeciwienstwie do innych dodatkow, gdzie zazwyczaj dostajemy do dyspozycji jedynie nowe obszary czy przedmioty, tworcy z zespolu developerskiego Piranha Bytes poszli o krok dalej – do podstawowej wersji gry wpleciono nowa, rozbudowana historie praktycznie niezwiazana z glowna fabula Gothic II. Postarano sie rowniez o znaczne zmodyfikowanie juz istniejacego swiata (nie oznacza to jednak zmiany polozenia kluczowych lokacji, tylko rozbudowanie ich oraz pojawienie sie wielu dodatkowych sekretow, itp.). Zastosowane rozwiazanie wymusza na posiadaczach dodatku przechodzenie calego programu od poczatku (wszystkie save'y z „samego” Gothic II staja sie bezuzyteczne po zainstalowaniu dodatku). Z drugiej strony jednak patrzac, liczba nowosci czy implementowanych poprawek w pelni rekompensuje te niedogodnosc.

Akcja The Night of the Raven jest skonstruowana tak, by gracze mogli przejsc dodatek niemal calkowicie omijajac fabule podstawowej gry. Rozszerzenie wprowadza do oryginalnego Gothic II szereg nowych lokacji (dzungla, jaskinie, etc.), okolo 100 bohaterow niezaleznych (NPC-tow), unikatowe przedmioty (np. specjalny amulet, w ktorym zyje wrozka pomagajaca przy szukaniu wartosciowego ekwipunku), czary, umiejetnosci, czy potwory (w stylu niebezpiecznych niedzwiedzi). Podczas naszej wedrowki mozemy rowniez spotkac postacie znane z pierwszego Gothica, ktore nie pojawily sie w czesci drugiej.

Wybor profesji powiekszyl sie o nowe alternatywy. W The Night of the Raven mamy mozliwosc „przydzielenia” prowadzonemu bohaterowi roli morskiego pirata, lidera gangu bandytow, czy (zupelne novum) Maga Wody. Ci ostatni dzialaja w pelnej konspiracji, nie ujawniajac swych mocy osobom pobocznym (chyba, ze sytuacja nie pozostawi im innego wyjscia), dlatego dostanie sie w szeregi ich grupy wymaga od graczy sporo wysilku...

Tworcy omawianego rozszerzenia postarali sie takze o usprawnienia silnika gry (dopracowano glownie efekty audio-wizualne), jak rowniez usuniecie wszystkich wykrytych bledow programistycznych, z ktorymi mielismy do czynienia w oryginalnym Gothic II.
Gothic II: Noc Kruka
producent: Piranha Bytes
wydawca: JoWooD
dystrybutor PL: CD Projekt
pomoc techniczna dystrybutora
kategoria: cRPG

Data Premiery:
Swiat: 22 sierpnia 2003
Polska: 20 stycznia 2005

tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+
nosnik: 1 CD | cena: 59,90 PLN

Rozsadne wymagania sprzetowe:
Pentium III 1.2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D.

Wymagania systemowe

Minimalne:
Windows 98/2000/XP
256 MB pamieci RAM
Karta graficzna kompatybilna z DirectX 7, wyposazona w 32 MB pamieci
Procesor Pentium III 700
2,2 GB wolnego miejsca na twardym dysku
Karta dzwiekowa zgodna z DirectX

Kod:
http://rapidshare.de/files/11531163/Gothic_NK_PL.part01.rar.html
http://rapidshare.de/files/11536146/Gothic_NK_PL.part02.rar.html
http://rapidshare.de/files/11539080/Gothic_NK_PL.part03.rar.html
http://rapidshare.de/files/11553485/Gothic_NK_PL.part04.rar.html
http://rapidshare.de/files/11558156/Gothic_NK_PL.part05.rar.html
http://rapidshare.de/files/11566237/Gothic_NK_PL.part06.rar.html
http://rapidshare.de/files/11653623/Gothic_NK_PL.part07.rar.html
http://rapidshare.de/files/11658754/Gothic_NK_PL.part08.rar.html
http://rapidshare.de/files/11660542/Gothic_NK_PL.part09.rar.html
Kod:
haslo:iquid