Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Oct 2007
    Przegląda
    Krakow
    Posty
    28

    Domyślnie Glosny komputer :D

    Bardzo glosno chodzi mi komputer niewiem czemu??

    Poradzicie cos)

    ProszeO szybka odpowiedz

    [ Komentarz dodany przez: luck109: 2007-10-10, 19:20 ]
    Moze nazwalbys nowy temat jakos inaczej? A nie "PROBLEM" - ulatwiaj zycie innym...
    NOrbIKos

  2. #2
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar Jankess
    Dołączył
    Oct 2007
    Przegląda
    LONDON
    Posty
    673

    Domyślnie

    Moze byc to wina radiatora ja swoj wymienilem gdy mi wyl poniewaz wszystko sie kiedys zuzywa. :rotfl: :rotfl: czami: czami:

    [ Komentarz dodany przez: Puzon: 2007-10-09, 22:20 ]
    radiator nie halasuje, tylko po cichu odprowadza cieplo, moze w polaczeniu z wentylatorem powodowac nieznosne dla ucha wibracje, ale nigdy sam adam:
    **Nie ponosze zadnej odpowiedzialnosci za umieszczone informacje i pliki**
    **Oglądanie płatnej tv bez opłacania abonamentu jest przestępstwem**
    **zamieszczone tutaj informacje są ogólnodostępne i służą tylko do celów edukacyjnych**




  3. #3
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar Puzon
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    Kosmos
    Posty
    774

    Domyślnie

    zacznijmy od tego co moze wyc
    1) wentylator w zasilaczu
    2) wentylator na procesorze
    3) wentylator na karcie grafiki
    4) wentylator z obudowy
    5) twardy dysk
    6) zostawiona plyta w napedzie CD/DVD
    7) duch pra pra dziadka zamkniety w pamieci RAM :rotfl:
    zeby sprawdzic i nic nie uszkodzic, wylacz kompa, odlacz dysk twardy od zasilana, uruchom kompa, powinien wstac w biosie/lub uruchom bios wtedy komp jest minimalnie obciazony, wiec mozna sprawdzic co wyje, jesli chodzi o dysk to jest odlaczony, wiec jesli cos halasuje dalej, to po kolei jak wypunktowalem, zatrzymaj na chwile wentylatory (palcem na srodek wentyla :] )
    jak znajdziesz winowajce to napisz co to wtedy poradzimy co dalej :hyhy:

  4. #4
    SupportSatTv Awatar nowy123
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    ziemia - europa
    Posty
    520

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Puzon
    7) duch pra pra dziadka zamkniety w pamieci RAM
    no to napewno wyje zwlaszcza po polnocy :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  5. #5

    Domyślnie

    norbikos, Wysil swoj narzad sluchu wsadz glowe do obudowy komputera i nasluchuj bacznie Ja tak robilem u siebie z tym ze daleko nie szukalem bo wiatraczek nie mial jednej lopatki hahaha

  6. #6
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    36

    Domyślnie

    Witam. Moglby szanowny kolega podac specyfikacje sprzetowa byloby latwiej z wycena ile wyntili jest w pudelku, do tego co napisal #Puzon, moge dodac ze aby obnizyc poziom halasu, mozna przekuplowac napiecie na wentylkach z 12 na 5 Voltow, beda zdecydowanie cichsze, co prawda spadnie ich wydajnosc ale jesli podzespoly nie nagrzewaja sie zbytnio to jak najbardziej polecam. A tak poza tym to co jakies 3 miesiace powinno sie rozbebeszac skrzynie i rozbierac wszystkie wentylatorki na czesci pierwsze, czyscic je i smarowac wazelina (prosze bez skojarzen) ze wzgl ze wentylki lapia kurz jak zadna inna czesc w kompie. Pozdro

  7. #7
    ____†____
    Dołączył
    Feb 2007
    Przegląda
    UK
    Posty
    1,999

    Domyślnie

    No to po wazelinie napewno zalapie troszke wiecej kurzu. Wentylatory czysci sie powietrzem (np: sprezone z puszki dostepne w wiekszosci sklepow z kompami) a w razie zuzycia nie smaruje sie tylko WYMIENIA.


  8. #8
    SupportSatTv Awatar nowy123
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    ziemia - europa
    Posty
    520

    Domyślnie

    Tomazo22 ma racje , wentylatory piszcza bo lozyska ich padaja, no mozna je troszke poprawic np. kropelka oleju ale to tylko chwilowe

  9. #9
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Apr 2007
    Posty
    36

    Domyślnie

    A jak On ma wentylaroty bez lozyska jeszcze ??? Ja obecnie takie smarowania przeprowadzam co pol roku i efekt jest conajmniej o polowe cichsza praca a kurz do srodka nie dostanie sie tak latwo, suchy wentylator = piskot do momentu az sie rozgrzeje. Obecnie mam juz 7 lat wiatraki na procku, grafice i w zasilaczu oraz wywiewny i chodza bez zarzutu.

  10. #10
    vel. Spaiderix Awatar Adek100
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Canada
    Posty
    1,034

    Domyślnie

    Doczaj co Ci buczy ! Wylacz wentylator od procka podpiety jest on pod plyte glowna . jesli bedzie cicho to zmien wentylator a ja bedzie glosno to jeszcze to zasilacz.





    AHA! No to temacik do zamkniecia!!

 

 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Program do sciagania MP3
    Przez ADIOo w dziale Szukam linka/pliku
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-11-2007, 23:35
  2. Liga Holenderska Eredivisie
    Przez marroo1 w dziale Pilka nozna
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-10-2007, 22:22
  3. Male pytanko
    Przez papson w dziale Sat-TV dla zielonych
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-12-2006, 20:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •