Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Problem!!

  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Oct 2007
    Przegląda
    Krakow
    Posty
    28

    Domyślnie Problem!!

    Mam problem z internetem i to powazny wylancza mi sie komputer w godzinach 12:47 ,
    16:29 i 21:12

    Czy ktos wie moze od czego to moze zalezec czy tez sam Operator internetu Wylancza :looka:

    Z gory wielkie Thx za Odpowiedz

    Prosz o szybka odpwiedz
    NOrbIKos

  2. #2
    vel. Spaiderix Awatar Adek100
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Canada
    Posty
    1,034

    Domyślnie

    Bios! Wyciagnij zwore albo baterie na jakies 5 minut ;p w biosie sie ustawia czas wylaczania komapa !

  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Oct 2007
    Przegląda
    Krakow
    Posty
    28

    Domyślnie Dzieki

    Dzieki i bede tutaj sie staral o jakas range

    Moge sie starac??
    NOrbIKos

  4. #4
    vel. Spaiderix Awatar Adek100
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Canada
    Posty
    1,034

    Domyślnie

    A znasz sie na jakims tunerze? Dobrze?

  5. #5
    ..::SatTV User:.. Awatar wilkuztu
    Dołączył
    Aug 2007
    Przegląda
    NIEWAZNE
    Posty
    246

    Domyślnie

    Norbikos sie niezna na zadnym bo niema zadnego bo go znam

  6. #6
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar luck109
    Dołączył
    Aug 2006
    Przegląda
    C:\Windows\SysWOW64
    Posty
    720

    Domyślnie

    A co ma wylaczanie komputera do internetu? bo nie moge zrozumiec tego :zdziwko:

    //offtop
    jak nie ma tuner to po co siedziec na takim forum?
    Nbox BSKA

  7. #7
    vel. Spaiderix Awatar Adek100
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Canada
    Posty
    1,034

    Domyślnie

    No to musisz sobie kopic tuner i dobrze sie na nim znac bo inaczej nie zaawansujesz bo od takich dzialow jak komputery mamy juz specow!

  8. #8

    Domyślnie

    piszcie na temat !! bo inaczej :krzeslem: :kijemgo: norbikos, bede, mial cie na oku A tunera to nie musisz kupowac zablysnij czyms innym nie pytaniem
    Cytat Zamieszczone przez norbikos
    Moge sie starac??
    Co do reszty uwagi slowne nie schodzimy z tematow ! :wstyd:

  9. #9
    Ban
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    Krakow
    Posty
    568

    Domyślnie

    zobacz czy niemasz postawianych godzin restartu w biosie u mnie jest taka opcja dla 7 czasow pozdro poszukaj w zaawansowanych ustaweniach cze

  10. #10
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Oct 2007
    Przegląda
    Krakow
    Posty
    28

    Domyślnie Dzieki

    Dzieki!!!!!!
    NOrbIKos

 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •