Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    ____†____
    Dołączył
    Feb 2007
    Przegląda
    UK
    Posty
    1,999

    Domyślnie Formatowanie dysku

    Witam was wszystkich,
    czy ktos kiedys zastanawial sie nad usowaniem danych z dysku przed jego wyrzuceniem? Nie? Tak wiec pokaze w kilku krokach jak dokonac tego szybko i przyjemnie



    KROK 1

    W tym kroku wystepuje:
    - dysk 2'5 cala (laptop) 40Gb Fujitsu (dysk sprawny, zbedny, mocno zbedny)
    - przelotka z 3'5 do 2'5 cala
    - komplet dobrych srubokretow (marka zaslonieta nie reklamujemy)
    - obcinaczki znalazly sie tam przypadkiem ☻





    KROK 2.

    Wykrecamy srobki z czesci gornej dysku oraz odnajdujemy te najwredniejsze, schowane pod naklejka.




    KROK 3.

    I tak to wlasnie wyglada.





    KROK 4.

    A teraz zapraszam na youtube

    http://www.youtube.com/watch?v=UUqCi_vG45U




    KROK 5



    Tak wiec po zabawie skrecamy dysk do kupy i mozemy oddac do recyklingu. Nikt nie bedzie widzial danych na nim zawartych a wcale nie potrzebujemy meczyc sie programami typu BOOT & NUKE.



    TO DLA WAS

    Ostatnio edytowane przez Tomazo22 ; 29-04-2009 o 04:56


  2. #2
    ..::Automat::.. Awatar yoshi82
    Dołączył
    Oct 2006
    Przegląda
    Warszawa
    Posty
    2,315

    Domyślnie

    good job
    jak możesz zmniejsz te zdjęcia, bo na monitorze HD się nie mieszczą
    Masz problem, pisz na forum nie pomagam na GG i PW !! !! !!

    DM800 Gemini 5.10 OSCam 0.99.4/CCcam 2.1.3
    DM600 Gemini 4.50 CCcam 2.1.4
    ADB-5800s Enigma2 OSCam 1.00
    Philips DSX 6010 ver. 8.10


  3. #3
    ____†____
    Dołączył
    Feb 2007
    Przegląda
    UK
    Posty
    1,999

    Domyślnie

    yoshi nie ma problema tylko narazie nie mam czasu bo zabralem sie za naprawianie drukarki LOL
    _______________________________________________

    yoshi poprawione
    Ostatnio edytowane przez Tomazo22 ; 29-04-2009 o 04:57


 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •