Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    36

    Domyślnie problem ze szczytaniem kluczy !

    mam nieaktywna karteczke 7b i mam problem ze szczytaniem kluczy za pomoca B&W szczytuje masterkey

  2. #2
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar galica01
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    618

    Domyślnie

    Naciś dump keys i czekaj na odczyt jeśli nie wyskoczą klucze pozostaje lepsze wstrojenie się w karte
    **************************************


  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    36

    Domyślnie

    udalo sie dostroilem sie do karty mam klucze szczytane ale niemoge znalesc logow karta jest z 206 roku i jest nie aktywna czo mam robic dalej ??

  4. #4
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar galica01
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    618

    Domyślnie

    jeśli masz unlopa to logi ci są zbędne poslij nowy serial wraz z podpisem
    potem parke na au czyli mk1 i ppua
    następnie dopisać klucze i pchnąć date
    **************************************


  5. #5
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    36

    Domyślnie

    niemoge zmienic seriala niewiem czemu czy to moze byc wina wstrojenia sie w karte niewiem wydawalo mi sie ze juz sie wstroilem czas odpowiedzi mam 0BXXX czyli chyba dobry bo mk miczyta prubowalem B&W i F%I i za kazdym razem kleska heh moze cos jeszcze mam zle ustawione na unlopie drabinki mam na "of" tylko 10-ta na "on" bo ona wlacza i wylacza trymetr moze macie jeszcze jakis pomysl ?

  6. #6
    vel. Spaiderix Awatar Adek100
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Canada
    Posty
    1,034

    Domyślnie

    jezeli nie wywaliło błedu to nie raz tak jest ze dump wypluwa a seriala nie chce puścić , wstroić sie musisz

  7. #7
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    36

    Domyślnie

    WSTTOILEM SIE A STATUS DOSTAJE W f&I 3BF7 WIEC NIEWIEM ZABARDZO CO JEST PIEC

  8. #8
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar galica01
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    618

    Domyślnie

    na 99% to wina złego wstrojenia się w karte sprubój się wstroic w karte programem b&w następnie zmiana seriala i pbm zrób w unloperkit
    **************************************


  9. #9
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    36

    Domyślnie

    unloperkit ? znajde to w naszym downloadku ?

    ktos moze wie dzie znajde unloperkit ?

  10. #10
    Ban
    Dołączył
    Apr 2007
    Przegląda
    z Piekla
    Posty
    144

 

 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •