Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    1

    Domyślnie kilka pytan dot. pol**tu

    witam. mam kilka pytan dotyczacych cyfrowego pol**tu.chce sobie zakupic najnizszy abonament za 9.90zł (pakiet mini) i czy da rade podbic ten pakiet na full jesli tak to :
    1.ktory dekoder wybrac, aby bylo jak najmniej problemow SAMSUNG DSB-305G, ECHOSTAR DSB-717 czy ECHOSTAR DVR-747 (z twardym dyskiem)??
    2.jesli wybralbym gekoder ECHOSTAR DVR-747 to czy po podbiciu karty na full bedzie mi nagrywal obraz ze wszystkich programow czy tylko z tego pakietu co oplacam??
    3.pol**t nadaje jeszcze w systemie ''nagra2'' i zapewne karte z tym systemem dostalbym wraz z dekoderem i jesli podbilbym ta karte a fula a po jakims czasie zaczeliby wymieniac karty w systemie ''nagra3''(a napewno wymienia) to co zrobic aby nie wpasc ze mam pakiet podbity, a zachowac stara karte z full pakietem??
    4.jezeli bede mial juz karte w systemie ''nagra3'' to czy bede mogl ja podbic na fula??
    5.czy taki http://www.allegr..._max_.html unlooper nada sie do przerobki kart c+ i pol**tu??
    za odpowiedz zgory dzieki

  2. #2
    SupportSatTv Awatar s---r
    Dołączył
    Jul 2007
    Przegląda
    opolskie
    Posty
    1,348

    Domyślnie

    Karty polsatu raczej nikt Ci nie podbije a w nagra3 to na 100% nie. Trzeba mieć unlopa do nagra2 i wiedzę, ktorej mało jest public.
    Pomysl nad podobnym rozwiązaniem ale z c+. Ten pomysł wypali!

  3. #3
    Ban
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    z okolicy
    Posty
    246

    Domyślnie

    karta bedzie w N3 a jezeli jakims cudem bedzie inaczej na 100% w AC6 wiec zapomnij stare karty z AC3 tak ale niestety juz takich nie daja.W 2008 N3 wiec temat jak najbardziej nieaktualny

 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •