Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    40

    Domyślnie Przycinają się programy przy przełączaniu

    Witam problem z odbiorem programów rozwiązany zainstalowałem altdvb i wszystko chodzi tylko jest tai problem ze przycinają mi sie programy jak przełączne np na tvn turbo to dopiero jak kliknę na inny program to zalączy sie tvn na parę sekund i kanał na który włączyłem też nie idzie i znow jak włącze inny to poprzedni chodzi pare sekund i znów czarny obraz.

  2. #2
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar Jankess
    Dołączył
    Oct 2007
    Przegląda
    LONDON
    Posty
    673

    Domyślnie

    ja polecam Progdvb + vplug2.0.7 nowe filtry i aktualny softcam

  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    40

    Domyślnie

    Na progu mi nic nie idzie nie wiem czemu hm a możesz wrzucić gotowca byłbym wdzięczny

  4. #4
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar Jankess
    Dołączył
    Oct 2007
    Przegląda
    LONDON
    Posty
    673

    Domyślnie

    spoko już wrzucam

  5. #5
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    40

    Domyślnie

    Ok dzieki bede czekał

  6. #6
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar Jankess
    Dołączył
    Oct 2007
    Przegląda
    LONDON
    Posty
    673

    Domyślnie

    Wrzuciłem na upload teraz tylko czeka na akceptacje w dziale karty dvb zerknij potem i sobie zassij!

  7. #7
    Administrator Awatar Sokół
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    Okolice Lowicza
    Posty
    975

    Domyślnie

    Zaakceptowane. Pozdrawiam.

  8. #8
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar Jankess
    Dołączył
    Oct 2007
    Przegląda
    LONDON
    Posty
    673

    Domyślnie

    Gotowe sprawdź czy działa

  9. #9
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    40

    Domyślnie

    OK zasysam zaraz napisze czy działa

  10. #10
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jan 2007
    Posty
    40

    Domyślnie

    hm zainstalowałem i nic chodzą tylko programy typu viva polsat tvn turbo np juz nie idzie

 

 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •