Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    7

    Domyślnie POMOC DLA ZIELONEGO

    Witam
    Mam taka prosbe jak by ktos by mogl napisac mi krok po kroku co zrobic zeby zeby miec polsat na kompie za free. Jakie sa potrzebne programy do tego i jak je skonfigurowac. Mam karte Twinhan i jakos nie moge tego zrobic. Z gory wielkie dzieki

  2. #2
    ..::SatTV User:.. Awatar homer312
    Dołączył
    Aug 2007
    Przegląda
    Daleki Wschód
    Posty
    48

    Domyślnie

    Zakladam ze masz zainstalowane sterowniki i kodeki
    Jesli chcesz uzywac MyTheatre to sciagnij to http://rapidshare.com/files/71281644/mt333.rar /czytaj txt/ potem uaktualnij liste np ta http://rapidshare.com/files/72446940/channels.zip /musisz podmienic istniejacy juz plik chanels w folderze gdzie masz wypakowanego wczesniej Mytheatre/ Nastepnie pobierz tu aktualny softcam http://www.sathack.pl/publicupload/p...1.php?id=7741i wrzuc do folderu MDPlugins Do tego samego folderu musisz jeszcze wrzucic plik s2emu.dll /poszukaj w sieci albo daj maila to ci wysle/ I koniec Milej edukacji

  3. #3
    ..::SatTV User:.. Awatar homer312
    Dołączył
    Aug 2007
    Przegląda
    Daleki Wschód
    Posty
    48

    Domyślnie

    rzemyk aktualny softcam jest tu http://www.sattv.pl/topics94/5386,15.htm bo rozumiem ze o ten link ci chodzilo
    Zajrzyj jeszcze tu http://arena-jb.dl.interia.pl/

  4. #4
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar Jankess
    Dołączył
    Oct 2007
    Przegląda
    LONDON
    Posty
    673

    Domyślnie

    rzemyk, A ja proponuje Progdvb vplug 2.0.0 i nowy softcam
    Smiga az milo :hurra:

  5. #5
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    7

    Domyślnie

    Mam takie pytanko. Czekam caly czas na karte DVB bo niestety ale poczta polska jest zawalona, czy to prawda ze teraz w cyfrowym polsacie jest HBO i czy mozna miec je za darmo.

  6. #6
    SupportSatTv
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    193

    Domyślnie

    Na dzien dzisiejszy tak.
    TV LCD SAMSUNG 40" LE40B550 FULL HD 4xHDMI
    TV LCD SAMSUNG 32" LE32R82B HD READY 3xHDMI

    Amplituner YAMAHA RX-V363 2+1 HDMI
    +VK 7820 center 1x front 2x sat 2x sub 1x
    GLOBO OPTICUM 9500 HD PVR 2CI 2CX E Plus
    + HDD 500 GB Seagate Barracuda 7200.12 USB 2.0 7200RPM 16MB

    + zez HB + AS + abonament legalnie C+ prestiż + HD i TNK Full

    FERGUSON AF 3100CK DVB-S
    SAMSUNG DSB-H370G HD DVB-S HDMI

    BLU-RAY SAMSUNG BD-P1500

  7. #7
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    16

    Domyślnie

    albo rozpakuj te gotowce tez pod karte twinhan
    http://rapidshare.com/files/80074309/sat.rar.html

  8. #8
    ..::SatTV Przyjaciel::..
    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    33

    Domyślnie

    Wiesz, zawsze jak juz zablokuja polsat na mase mozna sharing do 20 zl za m-ce da sie spoko zalatwic max pakiet c+ plus jakies dodatki...
    P.S.
    Na razie sie chyba nie zanosi na to aby slonce zgaslo? Co o tym sadzicie?

 

 

Podobne wątki

  1. brak sygnalu
    Przez pq6 w dziale Instalacje antenowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-09-2009, 22:38
  2. konwenter
    Przez Moskal w dziale Instalacje antenowe
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-01-2008, 17:53
  3. Sky star 2
    Przez ziomek12345j w dziale Karty DVB-S
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-10-2007, 15:01
  4. Antena i nie tylko
    Przez zzrafi w dziale SHA.RING
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 08-05-2007, 23:24

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •