Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    14

    Domyślnie TechnoTrend S-2 3200

    Pomozcie. . Jakim "cudownym" sposobem uruchomic pilota do tej karty w MYTHEATRE albo DVBVIEWER.
    Z gory zaznaczam ze korzystam z PHOENIXa i karty C+ (wykupiony abonament) i wszelkie programy korzystajace z COM odpadaja.
    Z gory dzieki.

  2. #2
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar galica01
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    618

    Domyślnie

    Obawiam sie ze pozostanie ci zakup przejsciowki USB na COM ( niezawsze dziala) lub karte PCI z dodatkowymi portami com.

  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    14

    Domyślnie

    Przejscowka powiadasz. OK. tylko odpialem PHOENIXa i chcialem ustawic plugin w DVBViewer WINLIRC (chyba to sie tak pisze). zaden plugin ani program (oprocz MYTHEATR ale o tym za chwile) nie reaguje na wcisniecie przyciskow na pilocie. wiec ustawic go nie mozna. Czujnik jest wpinany w karte (ale o tym pewnie wiecie) Teraz MYTHEATRE 3.36. W ustaweiniach zakladka klawiszologia mozna wybrac rozne rodzaje pilotow. mojego nie ma. Przy probie ustawienia pilot jest wykrywany pokazyje sie kod przycisku np RC_3543 (przycisk "1") ale nie da sie zapisac ustawien a nawet po przypisaniu wszystkich klawiszy pilota i tak nie dziala.

  4. #4
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar galica01
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    618

    Domyślnie

    Suchaj ja ci powiem tak najlepiej sciag sobie jakiegos gotowca z dzialajacym pilotem
    bo to uczenie tego pilota tych przyciskow jest conajmniej smutne.tez sie kiedys meczylem w progu i dalem se spokoj, zainstalowalem gotowca.


    Jesli bardzo chcesz sam to zrobic to polecam program GIRDER opis co i jak jest tu http://www.greatlukas.republika.pl/ tyle ze on dotyczy proga ale z innymi pewnie bedzie podobnie.

  5. #5
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    14

    Domyślnie

    Probowalem chyba wszystkiego. i wpadlem na GENIALNY POMYSL mianowicie kupilem sobie cos takiego TAKIEGO :chytry: pomysl jest niezly. Nie??

  6. #6
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar galica01
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    618

    Domyślnie

    Czy dobry to sie okaze teoretycznie powinno dzialac, a jak
    bedzie to zobaczymy.

  7. #7

    Domyślnie My brand-new website

    Hi supplementary website
    http://arab.girls.tv.yopoint.in/?post-anjali
    warrior wife partners femaels tools

 

 

Podobne wątki

  1. Chcsz zmienic swoj NICK ?
    Przez jancu w dziale ..::Sprawy forum, portalu i uploadu::..
    Odpowiedzi: 817
    Ostatni post / autor: 16-10-2017, 21:23
  2. Program do przerobki filmikow na format 3GP
    Przez Brian123 w dziale Szukam linka/pliku
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-05-2017, 15:09
  3. Chce kupic tuner satelitarny do kompa!
    Przez Moherowy Beret w dziale Sat-TV dla zielonych
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-05-2017, 15:07
  4. Wlatcy Moch
    Przez Brian123 w dziale Seriale
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-11-2009, 22:49
  5. Lista 3010 & 6010
    Przez kris197825 w dziale Philips
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-11-2007, 22:24

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •