Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: pentagram

  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    63

    Domyślnie pentagram

    mam taki problem posidam pentagram cerberus p 6331-42 i spadla mi szybkosc przesylu z 1024 jakis czas chodzilo dobrze a potem spadlo do 512 wczesniej mialem livebox-a i smigalo z szybkosia 1024

  2. #2
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    1

    Domyślnie

    Wejdź w Maintenance - Sysrestart -> current settings -> RESTART.


    Jak nie zadziała to wina TP

  3. #3
    ____†____
    Dołączył
    Feb 2007
    Przegląda
    UK
    Posty
    1,999

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mp3-10 Zobacz posta
    Wejdź w Maintenance - Sysrestart -> current settings -> RESTART.


    Jak nie zadziała to wina TP
    Poprostu wyciagnij wtyczke z gniazdka


  4. #4
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar Puzon
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    Kosmos
    Posty
    774

    Domyślnie

    a jak masz poustawiane w Interface Setup [oczywiście bez Username i Password ]
    VPI : 0
    VCI : 35
    ATM QoS : UBR
    Encapsulation : PPPoA VC-Mux
    Default Route YES
    TCP MTU 1500 (niekiedy można popróbować mniej np.: 1492)
    Dynamic Route : Rip1

    oraz Advanced Setup
    ADSL
    MODE : G.DMT
    TYPE : Annex A

    a w Maintenance
    zrób Diagnostics

    bo wiesz - resecik zawsze zrobisz

  5. #5
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    63

    Domyślnie pentagram

    spjzcie na to
    Załączone obrazki Załączone obrazki

  6. #6
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar gorg81
    Dołączył
    Jun 2007
    Przegląda
    Śląsk
    Posty
    1,036

    Domyślnie

    hmmm w ostatnim czasie też zaobserwowałem spadki prędkości zarówno w pracy jak i w domu w obu przyapdkach korzystam z neostrady 6 mb/s , i po wykonaniu wszelkich testów poprawek a wieżcie mi nie jestem laikiem postanowiłem zatelefonować do naszej kochanej TP , i ku mojemu zdziwieniu miła Pani na infolini powiadomiła mnie iż TP prowadzi prace konserwacyjne zakrojone na ogulnopolską skalę i mogą wystąpić pewne spadki prędkości pobierania jak i odbierania pakietów internetowych było to miesiąc temu temu , ale od tygodnia wszystko wróciło do normy i jest jak bozia przykazała po 5,5 lub tam 5,8 mb/s tak że niema tragedi , więc moje zalecenia po sprawdzeniu wszystkiego co koledzy wyżej poradzili kontakt z biurem obsługi klienta i zapytać , w najgorszym przyapdku podeślą misiów z miernikiem i pomierzą łącze i stanie się jasność iwo5

    Co do obrazków :

    Zmiań ADSL mode: na G.DMT
    ADSL Type : Annex A

    ponieważ jeśli masz Auto Sync przy przydzielaniu nowego adrsu IP co sie dzieje co 24 godziny mogą wystąpić trudności np: długa synchronizacja i tracenie Pakietów przy wykonywaniu diagnostyki
    Ostatnio edytowane przez gorg81 ; 03-07-2009 o 21:35
    " Rzeczy niemożliwe Od Ręki
    Cuda do trzech Dni "


    Nbox "N" Legal
    Ferguson FX7600 TnK




  7. #7
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    63

    Domyślnie pentagram

    ja tez dzwonillem do ps-y maja przyjechac a logowalem sie na starym adecie

  8. #8
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar gorg81
    Dołączył
    Jun 2007
    Przegląda
    Śląsk
    Posty
    1,036

    Domyślnie

    no to jeśli jesteś pewny że masz wszystko OK poustawiane to zaczekaj aż się zjawią misie z TP i dowiesz się wszystkiego
    " Rzeczy niemożliwe Od Ręki
    Cuda do trzech Dni "


    Nbox "N" Legal
    Ferguson FX7600 TnK




 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •