Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    5

    Domyślnie Pare waznych pytan o instalacji i sprzecie

    Witam
    Na poczatku chcialem powiedziec ze niektorzy musza miec duzo cierpliwosci zeby wszystkim pytajacym nie raz te same odpowiedzi w kolko walkowac, ale ze mna pewnie tez tak bedzie..

    Oczywiscie satelitkami interesuje sie od niedawna

    Chce kupic Zastaw

    Poczytalem juz troche na forum troche sie dowiedzialem, troche tez naczytalem sie tzw lania wody np tu wyzej na temat instalowania anteny - faktycznie duzo tam napisane i fachowo ale tak nie przystepnie - ale moje to moze odczucie tylko albo moze ze juz zaraz 2 w nocy

    1.OK wiec pierwsze pytanko czy astra i goracy ptaszek dzialaja rowniez w stanach poniewaz chcialbym tam byc moze dla rodzicow zalozyc cos takiego ale tak se mysle jezeli te satelitki kraza gdzies nad europa to ciezko moze byc

    2.Jezeli chodzi o konwerter jezeli gdzies przeczytalem ze mono-costam(chyba band) lepiej kupic - mozna wtedy 2 satelitki ciagnac - tzn mam rozumiec ze bedzie lapac 2 na raz? ; czy w tym wypadku nie odbywa to sie kosztem delikatnego pomniejszenia sygnalu tych satelitow niz jakoby jedno tylko odbierac?

    3.wiec buduje zestaw - z forum wybralem sobie DM500s lub d-box2 - i tu tez pytanko - co lepsze? - otoz wyczytalem ze DM jest szybszy (chyba 250mhz) dbox2 wolniejszy ale 2 procesorowy? ; pozatymwiecej o d-boxie jako o dobrodziejstwie jest napisane, cena jest podobna aha no i nie wykluczone ze bede cos z sharingu kozystal i z funkcji kodow wpisywania jesli to ma znaczenie ; no wiec jezeli d-box by lepiej wypadl to czy ma znaczenie jaka firma? - nokia, philips czy inny czort?, jakie ma zalety DZ?

    4.wiec zalozmy ze mialbym juz tuner, kabel to pewno jaki tam bedzie - uzyje ok 20metrow wiec tlumienie moze nie bedzie tak duze, nastepnie wiem ze czasza im wieksza tym lepsza ale czy ma znaczenie rodzaj anteny (moze sa jakies z lepszych mat wykonane albo cus) no i jaki uzyc konwerter - oczywiscie ten mono - jakies firmy czy cos - chcialbym po tych poradach odrazu zakupki zrobic wiec dobre by byly jakies przyklady i bym se zaraz na allegr... wyszukal, aha a co do anteny, gdzies czytalem ze na zachodzie polski moze byc mniejsza(65cm) no wiec ja mieszkam na wschodzie - konkretnie białystok - jaka tu najlepiej uzyc

    5 no i co do usawienia - jak bym mogl bez zadnych dodatkowych urzadzen jak sie da zrobic to najszybciej - gdzie skierowac te satelity, kiedys brat mial cyfre i wydawalo mi sie ze kierowal satelitke na zachod, ale tu gdzies wyczytalem ze na poludnie trzeba kierowac..? - wiec tak naszybkiego na astre i hotbirda

    6 aha, no i jezeli bym kupil d-boxa2 jest sporo niemieckiego towaru, czy da sie w latwy sposob zmienic to i zarzucic polski interfejs naturalnie w tym najnowszym linuksie, czy to jakies przystawki moze do tego niezbedne

    Dzieki za wszelkie odpowiedzi, pisalem co do glowy przyszlo , chcialem chyba zalatwic wszystko jednym postem ; nie wiem czy sie uda

  2. #2
    SupportSatTv Awatar alonewarrior
    Dołączył
    May 2007
    Przegląda
    Heaven's Gates
    Posty
    450

    Domyślnie Odp: Pare waznych pytan o instalacji i sprzecie

    1.Raczej nie będzie działać. Satelita HB nie pokrywa terytorium USA.

    http://forum.skysunsat.pl/imgshack/_f/f_0002976.gif

    2.To jest Monoblock. Nic nie tracisz na sygnale(przynajmniej nie można odczuć). Są to po prostu 2 konwertery sklejone w 1.

    4.Rodzaj anteny specjalnie nie wpływa. Weź taką, która się dobrze sprzedaje i żeby nie odbijała bardzo promieni słonecznych tzn. żeby lepiej była matowa.Konwerter polecam firmy Golden Interstar co nie znaczy, że inne się nadadzą Miałem również GLOBO i śmigał.Czaszę kupuj zawsze jak największą. 65 minimalnie kup.

    5.Co do ustawień poczytaj teorii trochę => http://sattv.pl/showthread.php?t=429

    Reszte info znajdziesz na googlach - jest dużo stron pomagających wstępnie ustawić talerz.
    No use hoping for a miracle, there's a price we'll have to pay...

  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    5

    Domyślnie Odp: Pare waznych pytan o instalacji i sprzecie

    dzieki za odp, i mam jeszcze pewne pytania

    Czy jest moze jakies ciekawy tuner zeby moze go kupic w stanach, zapewne taniej by wyszlo, duzo rzeczy kupuje na ebay.com, ale nie widzialem spraw typu d-box lub dream wiec moze cos podobnego?

    no i moze jest jakis w miare dobry i nieduzo drozszy tunerek ale na wifi a skretke?

    prosze rowniez o odp na reszte pytanek z gory
    dzieki i pozdrawiam

  4. #4

    Domyślnie Odp: Pare waznych pytan o instalacji i sprzecie

    na ebay.com można kupić dreamboxa
    http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_nkw...romZR40QQ_mdoZ
    Nie pomagam na PW/gg. Masz problem pisz na forum.

  5. #5
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    5

    Domyślnie Odp: Pare waznych pytan o instalacji i sprzecie

    hej wiec wyslij mi odp na temat porownania tego dream z dboxem, co jepsze i jakie roznice, co bardziej funcjonalne a co bardziej intuicyjne

 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •