Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: FTE IRD400

  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2

    Domyślnie FTE IRD400

    witam. posiadam tuner univers u4100 klon fte ird400. czy jest jakis soft edukacyjny to tych tunerow. pozdro

  2. #2
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar Puzon
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    Kosmos
    Posty
    774

    Domyślnie

    dla mnie to jakis egzotyk :wstyd: ale zobacz tu
    http://www.satellites.co.uk/satellite/fte/
    tylko jezyk jakis obcy rzestraszony:

  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2

    Domyślnie

    dzieki .wgralem juz cos podobnego ale ten soft jest przygotowany na hiszpanska platforme d+ i nic wiecej nie odpala. moze cos pomoze informacja ze jest to tez elektroniczny klon sky stara 201 ale stb5518 ni w zab nie chce odpalic. hexy programem todvb wchodza bez problemu. moze cos zle robie. kabel rc232 przygotowany jak do ferdka porty odblokowane i ..... lipa. pozdrowienia

 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •