Nick Jr. w Cyfrowym Polsacie od czerwca


Viacom International Media Networks, Emerging Markets: Polska, wprowadza do swojej oferty nowy kanał dziecięcy Nick Jr., skierowany do najmłodszej widowni. Obecnie Nick Jr., należący do rodziny stacji dziecięcych Nickelodeon, dostępny jest w ofertach wybranych operatorów kablowych, a ciągu najbliższych tygodni znajdzie się również w ofercie Cyfrowego Polsatu - największej platformy satelitarnej w Polsce oraz w sieci Multimedia Polska.


W ofercie Cyfrowego Polsatu Nick Jr. dostępny będzie w pakiecie dodatkowym Extra HD już w czerwcu. Z kolei dla abonentów sieci Multimedia jest już dostępny w pakiecie Cyfrowy Kids.

Nick Jr. to kanał skierowany do najmłodszych widzów w wieku od 2 do 6 lat oraz ich rodziców. Na antenie można obejrzeć interaktywne, pobudzające wyobraźnię bajki, łączące zabawę z edukacją. Kreskówki emitowane na kanale nie tylko bawią, ale również w nowoczesny sposób uczą, m.in. podstaw języka angielskiego czy wzorów matematycznych. W ofercie kanału znajdują się popularne kreskówki, skierowane do najmłodszych, takie jak: „Dora poznaje świat”, „Dalej Diego”, „Ni Hao Kai Lan”, „Umizoomi” czy „Wspaniałe zwierzaki” oraz premierowe serie programów: „Mały Bill”, „Bąbelkowy świat gupików”, „Fifi niezapominajka” czy „Max i Ruby”.

Nick Jr. nadaje w języku polskim 24 godziny na dobę. Oferta programowa całkowicie pozbawiona jest reklam. Kanał emitowany jest w formacie 16:9.

Nick Jr. jest kolejnym kanałem w ofercie MTV Networks Polska - grupy, która od kilku lat dynamicznie rozszerza swoje portfolio, dziś obejmujące takie marki jak: MTV, VIVA, Comedy Central, Comedy Central Family, MTVNHD, VH1, Nickelodeon czy Viacom Blink!. Obecny na rynku od 2008 roku kanał Nickelodeon, skierowany do widzów w wieku 4-15 lat, w niespełna 2,5 roku zdołał uplasować się w czołówce kanałów dziecięcych w Polsce.

Globalnie stacje z portfolio Nicka docierają do 790 milionów gospodarstw domowych poprzez 51 kanałów, emitowanych w 170 krajach. Marka Nickelodeon to nie tylko stacje telewizyjne, ale również wielkoformatowy biznes, który obejmuje sektor produktów konsumenckich, mediów cyfrowych, Internet, rekreację oraz filmy fabularne.