Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    2

    Domyślnie Uwaga na konsultantów CP.

    W skrócie moja sprawa opisana w liście do Polsatu:

    "W skrócie opiszę mój problem: 13 listopada kończyła mi się umowa z CP.
    Po usilnych namowach konsultanta, zgodziłem
    Się przedłużyć umowę na 2 lata na następujących warunkach:
    6 miesięcy pełny pakiet gratis,
    Po 6 miesiącach pakiet familijny i relax mix w cenie 57,80
    i dekoder sagemcom z pwr za 5 zł miesięcznie.
    W oczekiwaniu na dostępność dekodera, aby móc oglądać Waszą TV zapłaciłem za kolejny miesiąc,
    czyli do 13 grudnia korzystając ze starego dekodera.
    26 listopada zawitał do mnie kurier z nową umową i dekoderem.
    W pośpiechu i w pełni ufności do CP podpisałem umowę.
    Lecz zamiast dekodera z dyskiem dostałem zwykły dekoder HD5000, nawet gorszy od tego który
    wcześniej posiadałem.
    Po kilkukrotnych konsultacjach z Waszymi konsultantami ustaliliśmy że wyślę do Was odstąpienie od umowy,
    korzystając z obecnego dekodera i czekając na kontakt z Państwa strony w celu wyjaśnienia sprawy.
    Dzisiejszego dnia, bez żadnego kontaktu z Waszej strony
    został zablokowany dekoder.
    z którego korzystam, choć mam opłacony abonament, do 13 grudnia. Próbowałem się dodzwonić do
    BOK ale zrezygnowałem po 20 minutach oczekiwania na linii.
    Nie licząc kosztów kuriera i telefonów do Was, łącznie ok.100 zł straconego czasu i nerwów,
    jeszcze muszę odesłać posiadany obecnie dekoder.
    Szkoda, że nie znalazły się w Waszej firmie kompetentne osoby w celu wyjaśnienia mojej sprawy,
    Bo naprawdę chciałem pozostać na tej platformie.
    Niestety, będę musiał również ostrzec użytkowników wszelkiego rodzaju forów internetowych, o
    ignorancji i podstępności Waszej firmy, zmuszony poniekąd przez Wasz do skorzystania z usług konkurencji.

    Do tej pory nie otrzymałem zwrotu za nadpłatę abonamentu, a gdy zadzwoniłem
    otrzymałem odpowiedź negatywną,
    choć wcześniej zapewniano, że zwrot dostanę.
    Zaznaczam, że umowa wygasła 13 listopada, a ja zapłaciłem do 13 grudnia."

    Taki właśnie jest Polszmat

  2. #2

    Domyślnie

    taki jest właśnie polszmat trza sie trzymać na baczności z każdą platformą NAJWAŻNIEJSZE JEST PISANE MAŁYM DRUKIEM
    Ostatnio edytowane przez Puzon ; 10-02-2011 o 17:24 Powód: piszemy po polsku :)

  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    2

    Domyślnie

    Nawet na maile już nie opowiadają. Totalna ignorancja.

 

 

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •