CYFRA+ ODŚWIEŻA OPRAWĘ GRAFICZNĄ WRAZ ZE STARTEM WIOSENNEJ KAMPANII


W marcu CYFRA+ inicjuje komunikację marketingową wykorzystującą nową oprawę graficzną marki. Odświeżony styl wizualny platformy nawiązuje do prostej stylistyki telewizji CANAL+, bazuje na prostokątnych formach graficznych oraz szerokiej palecie czystych, żywych kolorów.

Założeniem nowej koncepcji jest dynamizm, energia i witalność zawarte w przekazie wizualnym CYFRY+. Twórcą nowego stylu graficznego marki jest agencja ADAH Advertising. Odświeżona oprawa CYFRY+ wykorzystywana będzie we wszystkich nowych materiałach BTL i produkcjach ATL.
Pierwsze produkcje przygotowane zgodnie z nowym konceptem graficznym pojawią się w ramach wiosennej kampanii wizerunkowej, która umacnia wizerunek CYFRY+ jako najatrakcyjniejszej platformy na rynku. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot „Liberator”, który emitowany będzie w na antenie TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat2, TVP Info, TVN24 i TVP Kultura oraz w kanałach własnych CANAL+ Cyfrowy. Kampania telewizyjna startuje 5 marca. Wsparciem dla przekazu wizerunkowego są materiały BTL w punktach sprzedaży oraz radiowe spoty promocyjne emitowane w rozgłośniach: RMF FM, Radio Zet, Eska, Złote Przeboje, Antyradio, PIN, Planeta FM, RMF Classic, RMF MaXXX, TOK FM i Radio Jazz. Kreację kampanii przygotowała Gruppa66 Ogilvy, a materiały BTL agencja ADAH Advertising. Media zaplanował dom mediowy MPG.
Platforma cyfrowa CYFRA+ to największy wybór kanałów telewizyjnych i radiowych (ponad 90 oraz kilkaset FTA), w tym bogaty wybór kanałów filmowych i relacji sportowych, kanałów dokumentalnych, muzycznych, dziecięcych, informacyjnych i rozrywkowych. CYFRA+ to cyfrowa jakość oraz unikalne usługi dodatkowe: m.in. standard HDTV, PVR, serwis HBO Digital, CANAL+ Film w całości nadający w 16/9, wybór wersji filmu z lektorem lub napisami, rozbudowany elektroniczny przewodnik po programach (EPG), oferta dla dorosłych RelaXXX, Music Choice (42 tematyczne kanały audio), INFO+, CYFRA+ GRY. CYFRĘ+ odbiera ponad milion gospodarstw domowych w Polsce.