CYFRA+ promuje swoją ofertę filmową


6 maja 2011 r. rusza kampania wizerunkowo-sprzedażowa eksponująca portfolio kanałów filmowych CYFRY+. Celem kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania CYFRY+, jako platformy z najbardziej atrakcyjną i unikalną ofertą filmową na rynku oraz wsparcie dla najnowszej promocji sprzedażowej. Działania reklamowe obejmą telewizję i Internet.


Komunikacja w Internecie rozpoczyna się 6 maja i potrwa do końca miesiąca. Obejmuje m.in. strony główne i serwisy telewizyjne największych portali WP, Onetu, Interii a także Filmweb i Gazetę.pl.

Kampania telewizyjna wykorzystująca 15-sekundowy spot reklamowy pt. „Projektor” wystartuje 16 maja i zostanie przeprowadzona m.in. na antenie TVP, TVP INFO, Polsatu, stacji rodziny TVN i Discovery.

Równolegle w radio i Internecie przebiega kampania skierowana do abonentów innych telewizji odwołująca się również do bogatej oferty filmowej CYFRY+.

Kampania radiowa zostanie przeprowadzona w okresie 6-15 maja w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach, m.in. w Radio ZET, Trójce, RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx i sieci stacji Eska.

Kreację obu kampanii przygotowała agencja Change Communications, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.