Rejestracja

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Zobacz wyniki ankiety: Poslowie skrocili kadencje sejmu. Beda wybory. Czy wezmiesz w nich udzial?

Głosujących
14. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    11 78.57%
  • Nie

    3 21.43%
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 43
  1. #1
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    147

    Domyślnie Wybory parlamentarne

    Uwazam, ze trzeba pojsc i oddac swoj glos. Zaglosowalem na tak. Czekam na Wasze opinie.

  2. #2
    Administrator Awatar Sokół
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    Okolice Lowicza
    Posty
    975

    Domyślnie

    Ja nie.

    Bo:
    -szkoda mi paliwa na tych debili.
    -szkoda stresu
    -mam ich gleboko w d****
    DM800, HDD 250Gb, PenDrive 2GB, Legal C+ Full



  3. #3
    ..::SatTV User:..
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2

    Domyślnie

    no to jak kazdy ma takie podejscie jak Ty Sokol, no to sie niedziw ze jest w polsce jak jest wybiera zaledwie 10% i przedewszystkim starzy ludzie jesli niezalezy wam na zarabianiu dobrej kasy no to robmy tak dalej bo polska polska ale dorobic sie tutaj jest naprawde latwo

  4. #4
    Administrator Awatar Sokół
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    Okolice Lowicza
    Posty
    975

    Domyślnie

    Kazdy ma swoje zdanie, chcesz to sobie idz na wybory, mnie to buja :rotfl:
    DM800, HDD 250Gb, PenDrive 2GB, Legal C+ Full



  5. #5

    Domyślnie

    ja wole nie pisac na ten temat bo dostane BANA Na 100 lat za obraze :rotfl: :cwaniak:
    Mialem straszna wizje w skacowanym snie, ze kieliszki mialy dziurki a dziewczynki nie
    Ferguson HF 8900 HD




  6. #6
    ..::SatTV Przyjaciel::.. Awatar lukicza
    Dołączył
    Jun 2006
    Przegląda
    zach-pom
    Posty
    287

    Domyślnie

    adam2626, w sumie masz racje, ale ja chyba pojde - na kogo zaglosuje tego jeszcze nie wiem
    _____Dbox2_Neutrino.DREAM_Plus_v2.03_mod_nox47_&_s penek _06.06___SAGEM 1xI_mmc1GB______
    _________User lukicza nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci za umieszczone informacje/pliki__________
    ______Wszystko co zostanie przez niego opublikowane sluzy tylko i wylacznie celom edukacyjnym_____

  7. #7
    ..::SatTV Przyjaciel::..
    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    167

    Domyślnie

    W poprzednich nie poszedlem no teraz zbieram efekty .........Tym razem bede mial minimalny wplyw na to kto .... moze nie s.......i tego co mamy
    nie mów nigdy ...nigdy

  8. #8
    ..::SatTV Przyjaciel::..
    Dołączył
    May 2006
    Posty
    307

    Domyślnie

    ja nie pojde na wybory bo nie jestem w kraju, ale jakbym byl to jak najbardziej poszedlbym na wybory. to jak bedziemy mieli bedzie zalezalo od tego kogo wybierzemy. to proste.
    pamietajmy - nasz glos sie liczy

  9. #9
    Ban
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    Krakow
    Posty
    568

    Domyślnie

    ja sie moze i wybiore mam prosble niech ktos zrobi ankiete na jaka partie bys glosowal i zobaczymy w tym naszym mini sondazu co to bedzie

  10. #10
    SupportSatTv
    Dołączył
    May 2006
    Przegląda
    Bydgoszcz
    Posty
    48

    Domyślnie

    SIemka,
    Udzial w wyborach to Panowie nasz obowiazek. Nie idac na wybory, pozwolimy ponownie zaistniec takim politykierom, jak Leppery, Giertychy itp. Elektorat Moherowych Berecikow jest natomiast wyjatkowo prezny (po mszy na wybory) - oni maja wyjatkowo duzy wplyw na wybor przyszlego parlamentu. Wspomne takze o Kaliszach, Millerach, Tuskach, Rokitach, Waltzach itp. Ci z kolei juz byli przy zlobie.
    Od lat glosuje na.... Unie Polityki Realnej (dla nie czajacych to ugrupowanie Korwina- Mikke), jestem za radykalnymi zmianami w moim kraju. Nie bede sie tu zaglebial w program, kazdy zorientowany wie, o co chodzi. Osobiscie mam juz dosc sluchania, ze Panstwo do mnie caly czas doklada kase. A przy okazji po wyborach mam czyste sumienie, spelnilem moj obowiazek i nie pyszcze, jak to mamy "zle w kraju", "kto ich wybral" i podobne zale.
    Pozdr.
    Mnietek
    To sie kurna rozpisalem :)
    Aha, nie czajcie sie napisac, na jakie ugrupowanie bedziecie glosowac.

    P.S.
    Nie wiem, czy to prawda TU , ale jesli tak, to hmmm... zobaczymy, co z tego wyjdzie.

 

 
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. od 16 bicie rekordu !! RADIO K10.com kanal club
    Przez powerekmega91 w dziale Linki do muzyki
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-09-2007, 17:57

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •